Ik kan niet inloggen in Magister wat nu?

Het kan voorkomen dat je niet meer kan inloggen in Magister. Wanneer dat niet lukt krijg je daarvan een bericht rechts onderdaan het inlogscherm.

Het inlogscherm met daarbij een foutmelding.

Account geblokkeerd

Erg vervelend want je bent ervan afhankelijk. Reden genoeg om snel weer toegang te krijgen tot jouw Magisteraccount. De reden dat je niet kan inloggen is waarschijnlijk een verkeerde combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord. Vul je meer dan drie keer de verkeerde combinatie in, dan wordt jouw account geblokkeerd. Dan moet de applicatiebeheerder de blokkade er afhalen.

Gebruik onderstaande formulier om de blokkade er af te laten halen. 

 

 

 

Klik op de link onder de invulvelden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

 

Nieuw wachtwoord

Een nieuw wachtwoord aanvragen kun jezelf. Daarvoor moet je wel in Magister een geldig e-mailadres hebben ingesteld. Heb je dat gedaan, dan kun je gebruik maken van de link onder het inlogscherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je hebt dan binnen 5 minuten weer toegang tot jouw Magisteraccount.

Leerlingen

Leerlingen kunnen bij de helpdesk terecht voor inlogproblemen. Of vul onderstaand webformulier in.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Leerling nummer (verplicht)

Maak en keuze (verplicht)

Ouders/verzorgers

Ouders/verzorgers hebben een ouderaccount. Deze worden beheerd door de applicatiebeheer van de OSG. Deze is te bereiken via Magister@osghengelo.nl